جدیرترین اخبار :
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار
  • حضور منطقه آزاد چابهار در اکسپو ۲۰۲۴
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • جهش تولید در مناطق آزاد نیازمند رفع موانع حقوقی و اجرایی است
  • یکی از فرصت ها برای تحقق شعار سال، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند
باهدف میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی؛

خدمت رسانی ۲۴ ساعته نیروهای پاکبان و امداد و نجات در ایام نوروز

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 2/01/10 | تعداد بازید :989
رییس کمیته خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار از ارائه خدمات 24 ساعته نیروهای پاکبان و تیم‌های امداد و نجات باهدف میزبانی شایسته میهمانان نوروزی در ایام بهاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، اقبال صادقی با اعلام این خبر عنوان کرد: شیفت کاری نیروهای پاکبان در این منطقه آزاد در ایام نوروزی 24 ساعته شده تا ضمن ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مشکلی در سرویس‌دهی در حوزه نظافت شهری، حمل زباله و خدمات بهداشتی نداشته باشیم.

وی از مرمت و بازسازی 106 چشمه سرویس بهداشتی و حمل و نصب 25 چشمه پرتابل در ساحل تیاب و تیس خبر داد و گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب نیروهایی نیز جهت تأمین آب و مواد شوینده این اماکن در نظر گرفته شده است.

صادقی با اشاره به فعالیت 24 ساعته اکیپ امداد و نجات آتش‌نشانی منطقه آزاد چابهار تأکید کرد: اکیپ‌های آتش‌نشانی و کنترل ترافیک به همراه نیروهای خدمات شهری در جشنواره‌ها و اماکن محل اقامت گردشگران، به صورت شبانه‌روزی مستقر هستند.

رییس کمیته خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار در پایان یادآور شد: در ایام نوروز، گروه‌های نظارتی این کمیته با انجام بازدیدهای روزانه از اماکن عمومی به‌صورت دائم مشغول پایش و رصد نحوه خدمت‌رسانی به میهمانان و گردشگران می‌باشند.

 شایان‌ذکر است، منطقه آزاد چابهار، تنها منطقه اقیانوسی ایران است که با داشتن سواحل زیبای مجاور دریای عمان و دیدنی‌های تاریخی و طبیعی بسیاری همچون قلعه تیس، کوه‌های مینیاتوری(مریخی)، تالاب صورتی، خلیج گواتر، تمساح پوزه‌کوتاه(گاندو) و ... جغرافیایی جذاب برای تبدیل شدن به مقصد سفرهای نورزی است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل